pearlmomy Kızlar selam🌸bebişime geçen hafta 3tane aşı yapıldı 2 bacaktan 1omuzdan. Omzundaki veremdi yapınca böyle hemen beyaz olan varya ondan.şu an hiç izi bile yok tertemiz omzu.bu normal mi yoksa iz kalması gerekir miydi? Kabarabilir demişlerdi
EmineNurr- pearlmomy 4 aylık oldu omzunda aşı yeri kızarıklığı var ama aşıdan bir süre sonra belirginleşti ilk zamanlar hicbirsey yoktu sizinki gibi
hilalll355 pearlmomy ah ah yarın bizimde var çok korkuyorum ateslermi nasıl tepki vericek biraz endişeliyim 🥹
pearlmomy hilalll355 inşallah çok kolay geçer.Allah tan bizimkiler hızlı yaptı ama sonrası biraz huzursuzluk oldu yani
pearlmomy Melike_ikra Gizmokzilla KuzeyinAnnesi03 hilalll355 Aile sağlığındaki hemşiremizle konuştum da kızlar önemli olan aşı yapıldığı an o beyaz izin çıkmasıymış ki bizde çıkmıştı. Sonra 4. Aydan itibaren o şekilde kabarma vs olurmuş ya da olmazmış.her bebeğe göre değişirmiş Melike_ikra
Melike_ikra pearlmomy hemen çıkmaz diye biliyorum benim kızımda da öyle oldu bi kaç hafta sonra şişlik başladı
Gizmokzilla pearlmomy hemşireyim ama inanır mısınız bu konuda hiç bir bilgim yok. Ben de danışacağım doktorumuza 🌸
Melike_ikra pearlmomy benim kızımın çok şişti içi kıpkırmızı oldu doktoruna sorunca neden böyle şişti kızardı diyince çok normal dedi asıl iz olmayan şişmeyen aşı yeri bizi tedirgin eder demişti
Melike_ikra pearlmomy bide biz aşıyı vurulduktan sonra hemen çıkmadı o iz bi kaç hafta sonra çıktı şişmeye başladı kızardı daha geçen de patladı içinden sıvı döküldü yavaş yavaş iyileşiyor