Zhra78 suyu soğuk biraz
Denizde yosunlar var geçen sene ayağımı birşey ısırdı orda bir çeşit balıkmış ısırıyormuş 😀 biz bir hafta ayırtmıstık iki gün kaldık gittiğimiz otel ayvalıktaydı ama otelin yemekleri berbattı dışarda yiyorduk yani özetle beğenmedim ama doğası güzel