agzimizintadikacmasin balmom aşkım sen 4 no al rengi makinede çıkmıyor çok modern pişman olmazsın 2 de güzel ama bence 2 ağır bir model
agzimizintadikacmasin balmom canım git mağazadan al brnce nette olanlar defolu olanlar veya çakma diye düşünüyorum annemde var kullanıyor gayet de iyi çıkma olmadı
NewMomm1 balmom hiç biri desem kırılır mısın🥲 ben bu kadar renkli karışık desenler sevmiyorum pek karar veremedim o yüzden
balmom NewMomm1 kız yok neden kırılayım😊 herkezin zevki farklı sonuçta bende sade severdim eskiden şimdi sıkıldım misafir takımım da sade olduğu için günlük biraz renkli olsun dedim