arasardaannesi Eceerva bnce boyu norml bızde 13 aylık 75 cm 11 kılo doktor gayet ıy dedı bıze kılosu kac kılosu ıcın vermıs olmasn zayıfsa.
Neslihann37 Eceerva o aylarda oğlumun boyu 79-80 cm idi normal denmişti şuan 21 aylık 89 cm. Her bebeğin farklı olur genetik etkili oluyor çoğunlukla
aslgrs Eceerva bizimkide 12 aylıkken 72 cmdi. Normal demişti doktorumuz şimdi bu ay gidicez bakalım ne olucak boyu. Biraz minnak yapılı bizde aşırı uzun değiliz. Genetik bence
Eceerva Neslihann37 Maşallah sizinki bayağı uzunmuş sizinki erkek çocuğu gelsin boydan farklı oluyor ama
Eceerva aslgrs Allah bağışlasın yok Biz anne baba olarak uzunuz. Bebek neden kısa anlamadım iyi beslenmiyor galiba 😣
arasardaannesi Eceerva maşallah kılosuda iyi bnm ılk cocugumda alerjı cıkmıstı bı ara vucudunda ondn zınko vermıstı doktor tahlıl fln yapıp mı verdı kılosu boyu ıy cunku genel olarak
Neslihann37 Eceerva evet erkekler farklı ama kız çocuğu olan arkadaşlarımin da en fazla 2-3 cm aşağıda oluyordu yani takılma genetik daha çok etkili birde bu zamanqlrda değil ergenlikye belli olur boyları
Eceerva Peki kızlar bebeklerinizin bıngıldakları açık değil mi doktor dokundu bıngıldağı da hala açık dedi sormayı unuttum kapalı mı olması gerekiyordu
Yarenylmzz Eceerva 1 yaş kontrolünde hala açık dedi 1 cm kalmış kapanmasına gayet normal 😊 boyu da 81 cm di çok uzun dedi ama biz kısayız doktorlar bir öyle diyor bir böyle bence ideal sizinki
Eceerva arasardaannesi bebeğim öksürüyor diye gittik kan tahlili istedi ama boyu için değil. çok aşırı terliyor diye bakalım dedi cinkoyu boyu için verdi
arasardaannesi Eceerva ama norml yanı boyu sızın doktor cocuk uzun boylu olsun ıstemıs heralde ıcırın yarasın sıfa olsn ıns🌺