ikiaslanannesi Kızlar hadi herkes pencereden dışarıyı çeksin 😂 burda aşırı yağmur var, daha geçen hafta piknik havasiydi pikniğe gitmiştik 🤭😱 KONUM : ŞANLIURFA - KARAKÖPRÜ
Emine_elis ikiaslanannesi resim paylaşamyrm . Adana. Bı toz bulutubi güneş bı yağmur kafası iyice karıştı bunaltıcı bı hava oluyr bugun daha iyi sanki
ikiaslanannesi pasaklisinkukuli ya Ankara’da sel olmuş çok geçmiş olsun 🙏🏻 eniştemin de dükkanını sel basmış baya maddi zarara uğradı 😐
[silindi] ikiaslanannesi Evet ya iki gündür aşırı bir yağmur var. Bizim burada pek olmadı ama kalabalık ve daha merkezi yerler berbat halde 😞
ikiaslanannesi [silindi] Evet izledim maalesef haberlerde. Yağmur aslında rahmettir ama böyle aşırı olunca da Felaket oluyor 🤷🏼♀️
JollyBaby ikiaslanannesi Konum Istanbul Basaksehir Burada da günlerdir bulutlu ara ara yağmurlu ve çok soğuk 🥶
Aptalllarsizi ikiaslanannesi benim manzaram yokki 😫evimin etrafına inşaat yaptılar ne güneş giriyor nede hava hayvan koysan kalmaz bu evde bizimde bulutlu zaten inşaattan dolayı güneş girmiyordu bulutlu oluncada daha da kasvetli oldu için daralıyor
Aptalllarsizi ikiaslanannesi amin 🙏 olmayan duaya amin diyelim bakalım 😔en azından başımızı sokacak evimiz var ona da şükredelim bari
nehirsude0 ikiaslanannesi yarım saat günlük günesli yarım saat yağmurlu bu dongü böyle devam ediyor ne giyecegimi bilmiyorum🤣
mrsfly ikiaslanannesi bu soruyu iki kelime ile cevaplayabilirim ama terbiyesizlik olur biraz 😂😂 siz anladınız 💩