Didembz Bebeğim 6 bucuk aylık ben odadan cıkınca aglıyor tavsıyesi olan var mı (yanımada alıyorum yemek yprken dus alırken vs ama genel olarak nasıl alıstıranılırım odadan cıktıgımda aglamaması ıcın acaba)
Ssude Didembz şu anda çok normal. Bu zaman geçecek. Biz de yavaş yavaş o zamanlara geliyoruz. Kaybetme duygusu geliyor bu aylarda idare etmeye çalış
Ballilokmam11 Didembz var mı ki çözümü kizim aynı odayı bırak dizinin dibinden ayrılınca ağlıyor çünkü 🤣