[silindi] 1 yaşına kadar her ay kontrole alanlar oluyor soktorda bunu öneriyor. Çok sukur 5-6 boyunca hic bir sıkıntımz olmadı o yuzden goturmedm aşı zamanlari sağlık ocagnda takibini yaptilar zaten. Boy kilo baş çevresi ölçümleri yapiliyor canim her ay 1 kiloya yakin almalı. Daha az alıyorsa önce daha sık emzirmeni öneriyor 10-15 gun sonra tekrar cagiriyor kilo artışı aynıysa ek mama öneriyor