Kızlar merhaba biz bugün 19 günlük olduk ve ben daha 30 dakikayı aşkın bir uyku uyuyamadım o kadar yorgunum ki size bunu anlatamam benim 3. Bebeğim ama ben diğerleri asla böyle zorlamadi beni sürekli emmek istiyor başka türlü susmuyor sütüm sürekli akıyor zaten yani var yeterli kadar geliyor gazını çıkarıyorum altını sürekli temiz tutuyorum ama uyku yok sallamak istemiyorum ama mecburen sallıyorum kucagimdada durmuyor besigindede babasiylada her yolu yöntemi denedik sizce sebep nedir bı yardım edermisiniz lütfen bı çözüm önerisi olan varmı uyanık kaldığı her dakika ağlamakla geçiyor bittim artık içim acıyor o ağladıkça eşimde bende mahvolduk