semma007 TV izleyen bebek kendini yere atıp hırçın hareketler mi gosterir bunu yaşayan var mı? Ozellikle 2 yaş altı .
Mrvsmt2502 semma007 evet gösterir. Fzla stres yüklenir çünkü geçişler onun kaldırabileceğinden fazladır bu stresi hareketlerine yansıtır kırma atma ısırma vurma görülür
semma007 balmom59 ben fazla isletmem arada yemek yerken falan nazende mutfakta iş yaparken WC ye giderken o kadar
Mrvsmt2502 semma007 2 yaş sendromunda hırçınlık görülür mü mü demek istediniz? Atma vurmadan ziyade inatlaşma oluyor iki yaş sendromunda denilene karşı gelme oluyor
Tansukiz semma007 1,5 yaşında kızım var öyle aman aman açıp da izletmem açıkçası ama her izlediğinde fark ediyorum biraz agresifleşiyor elimden geldiğince izletmemeye çalışıyorum