Kizlar ya ben çocukluktan beri hep anı kutusu yaparım ilkokulda arkadaşlarımın bana yazdığı notlar lisede doğum günü kutlamalarındaki hediyeler birlikte gittiğimiz yerlerden peceteler kağıtlar notlar o dönemde kullandığım eşyalar kartpostallar karnelerim başarı belgelerim vs hep durur bazanin bi bölmesi tamamen anilarima ait. Yine eşimle sevgiliyken gittiğimiz yerlerden peçete alıp üstüne tarih atıp sakliyodum birsuru peçete var arkadaşlarımla olanlar da var .Ama bi taraftan da artık kullanmadığım her şeyi atmak evimi sadelestirmek istiyorum ama bi taraftan da kıyamıyorum geçmişe cok bagliyim maalesef. Napsam bilemedim ya siz olsanız naparsiniz :(((