Herkesin kendi tercihi bende kendi tercihimi paylasmak istedim aşıyı savunmuyorum kotulemiyorum benim icin iyilikleride kotuluklerinde hemen hemen eşit..bu zamana kadar cogu insan aşı oldu ve hiç birsey olmadı hadi oldu diyorsunuz halk neden ayaklanıp aşıyı kaldırmadı ? Ki halkımız herseye ayaklanmaya cok hazırken ? Ası oldukdan sonra o hastalıgı hafif gecirmek varken olmayıp ağır geçirip belki iyleşemeyip daha kotu hale gelmeyi neden tercih ediyor cogu kisi bilemiyorum 🤷♀️ama sundan eminim ki en ufak hastalıkdan bahsedeyim grip olunca bile genelde ilac kullanıyoruz ve bu ilacların icinde de dünya kadar zararli madde var herkes red etsede kullanmak istemesede mecbur kalınca kullanıyor bence aşıda kötünün iyisi evet belki cok iyi degil ama koruyucu hafifletici aşıya gelene kadar ek gıdaya baslayan annelerimize sorayım yedirdiklerimizin hangisi organik bilemiyoruz organik alamayanlar ne yapıyor ? Mecburen bulduğunu veriyor bu devirde maalesef aşıdan once gelen çok fazla dıs etken var onları engelleyemezken gelecek hastalıkları zaten engelleyemeyiz ki ulkemiz dısardan insan ve yaninda habersizce hastalikları sokarken en azından biraz koruyucu biraz hastalik hafifletmek icin bu sebebler karşısında aşı çok masum geliyor bana yinede herlesin kendi tercihi 😊