Arkadaşlar selam. Başlıkta da yazdığım gibi malesef sadece ben uyutabiliyorım ve bu yüzden uyku saatinde asla kimseye bırakamıyorum. İlla ki emmek istiyor daha sonra salıncağında sallıyorum emmeyi bırakmadan olmaz diyeceksiniz ama yok mudur bunun başka yolu? :(((((