alaismom ek gıdaya geçince daha rahat oluyor sanki en azından bişeyler yiyince bebek anne rahatlıyor ben öyle oldum en azından benim kızım şimdi 6,5 aylık öğün veriyorum sebze püresi yumurta sarısı kuzu kıyma onları severek yiyor bu ay 450gram almış 2 cm uzamış aynı zamanda emiyor da buna da şükür dedim artık doktor 1 yaşına doğru alerji azalır diyeti yavaş yavaş açarız dedi bekleyeceğiz biraz daha bende çok kafayı takmıştım ama artık kabullendim bu bebek minyon olacak diye