JollyBaby 24-10-2023 Hastaneyi aradım başvuru yapılmamış gözüküyormus sistemsel de olabilir dediler ama sanmıyorum kesin o.gun bi yanlışlık yapıldı başvuru esnasında. Bende diyorum neden yatmıyor la havle ya
bizdejantikizlardik JollyBaby Herhangi bir başvuru yapmana gerek olmuyor ki canım. Sen sigortalı değilsen eşinin adına yatmıştır. Eşin ptt ye uğrayıp sorsun müsait olduğunda.
JollyBaby mervee345 Başvuru yapılmamış büyük ihtimal artık o gün bizimle kim.ilgilendiyse yanlışlık mi yaptı ne yapti
JollyBaby bizdejantikizlardik Hastanede başvuru yapılması gerekiyor diye bilgi işleme yönlendirmislerdi henüz yeni doğum yaptığımda bizde yaptirdik işlemleri bilmiyorum öyle dediler bize canım ama yapamadılar herhalde cikmiyormus işlem sistemde geri dönecekler bakalım
JollyBaby bizdejantikizlardik Evet baktım çıkmıyor kesin basvuruyu yapamadılar ya. Çünkü başvuru yapılması gerekiyor dediler
JollyBaby Aminehumamoms mervee345 işgöremez ödemelerine bak emzirme ödeneği diye geçiyor Bi arkadaş yazmış canım Bu arada momdaki aminehumamoms musun canim🫠
mervee345 mooomm01 ben sosyal yarım yerine gittim hangi ilçe de oturuyorsanız oraya ait sosyal yardım merkezine gidin
Aminehumamoms JollyBaby evet benim 🙈 bende kullanıcı adını farketmedim şuan görüyorum 😄 nasılsın nasıl gidiyor bebişle kaç aylık oldunuz
JollyBaby mervee345 Ay ben sizin yanitinizi arkadaşa gonderdim e devlette ne diye aratirim demiş siz yazmıştiniz ya onu demek istedim o arkadaşa o yuzden sizi etiket yaptim. Aminehuma icinde o arkadaşa sormuştum bi yanlış anlaşılma oldu sanırım 🙈
JollyBaby Aminehumamoms İyi cok şükür canım 3 aylık oldu benim bebiss sen nasılsın seninki ne kadarlik oldu 😙
Aminehumamoms JollyBaby bizde iyiyiz Alla şükür 4aylık olduk bizde Annelik zor olsada çok güzel bişey🙈