Zhrclk Bebeğim iki aylıktan beri evolvia rp 1 kullanıyor şuan 3 aylık oldu ama iştah Fila gitti 5 saat sonra acikiyor acıkınca da 70 CC yiyor normal mimama mi tok tutuyor acaba
erva97 Yok tok tuttuğundan değil alerjik mama ya canım sevmiyorlar içmek istemiyorlar sizde alerji belirtileri neydi?