Uykusuz-annee Kızlar bestiron kullanıyoruz popoda kızarıklık var 4ncu ayindan beri bestirondan şüpheleniyorum fermix kullanan varmı ? Kabızlık gaz yaptimi ?
Uykusuz-annee livanurvealpinannesi61 bestiron aldım tekrardan evet kötüymüş bestiron da kötü ama bu ay sonu kan tahlili yapilcak nasıl olsa diye aldım artık
livanurvealpinannesi61 Uykusuz-annee bestiron kullandım kızıma portakal aromalı kızım severek içti oğluma fermix aldım içmedi ya kustu ya tükürdü hep