Benim 3 aylık bir bebeğim var . Başından beri mama ve anne sütü dengesini kuramadım bu yüzden sütüm sürekli olarak azaldı. Şu an çok pişmanım mama verdiğim için başından beri hiç vermesem belki sütüm bu kadar azalmadı. Sürekli doymuyor kafasına girdim çocuğa mama verdim anne sütünü en fazla alması gereken zamanda mama içti sütüm doyurmuyor ve zor geldiğinden dolayı bebek meme tutmak istemediği için. Şimdi şöyle bir durum var bebeğim 3 saate bir 120 ml mama içiyor . Ara ara süt vermeye çalışıyorum ama emzirme sıklığım azaldığı için sütüm de çok azaldı dün sağmayı denedim 15 dk uğraştım 25 ml süt çıktı sadece. Bebeğime beslenme düzeni oluşturmak istiyorum şu an hem anne sütünü dengeli alsın hem de mamayı en azından belki sütüm de artar. Bu düzeni nasıl oluşturabilirim bilgisi olan yazsın lütfen 🤦♀️