Bebeğime kendi imkanımda uyku eğitimi verdim. Beş ay bir haftalık bebeğim. Memede uyuma alışkanlığı vardı o ilişkiyi kestim şimdi gündüz ve gece başlangıç uykularını yatağında dalarak uyumasını sağladım. Fakat gece uyanmalarını nasıl yöneteceğimi hiç bilmiyorum gecede iki ya da üç kez uyanıyor meme veriyorum doyup uykuya devam ediyor. Bunu açlıktan mı uykuya geçiş alışkanlığından mı yapıyor bilemiyorum.maşallah pek de gür bir sesi var kızımın gece ağlamasını asla tolere edemiyorum. Sizler nasıl yaptınız uykuya geri dönme işini gece uyandığında acaba?