alparbsr benim 3 aylık iğne sonrası 2 ay kanamam kesilmedi. Doktor kanama kesilsin diye kürtaj yaptı rahimi temizledi yani. Sonrasında rahim tahriş olduğu için kanama devam etti. 5 ay oldu bu kezde adet olmuyorum. Çok pis bir sey kesinlikle tavsiye etmem. Doktorum da söyledi iğnenin hormonlarının vucüttan atılması 1 seneyi buluyor diye. Koruyuculuğu aşırı yüksek doğru çünkü ilişki yaşayamıyorsun sürekli kanama