Kızlarrr lütfen ya bana bi akıl verin emzirmeyi bırakmamız lazım artık 20. Aya geldik neredeyse oğlum kahvaltıda hiç birşey yemiyor gece ve sabahta emdiği için çok üzülüyorum en azından yumurta yese acaba emmeyi kesince yer mi? Bende biraz daha emsin yarın öbür gün diye bekliyorum ne yapıcam….