osi30 Benim kadar beceriksiz biri bile yoğurt işini yapıyorum 😂
✅Sütü koyun tencereye, altını az açın yavaştan kaynamaya dursun.
✅Kaynamaya başlayınca altını kısın 5 dk kaynatın.
✅Sonra mayalayacağınız kaplara alın
✅Serçe parmağınız yanmayacak sıcaklığa kadar bekleyeceksiniz. 7 sn tutun parmağınız yanmazsa tamamdır.
✅1 litre kavanoz için 1 kaşık maya koyuyorum ben. Mayayıda sütle az açıp döküyorum kavanoza.
✅Sonra ağzı açık şekilde sarıyorum sofra bezine.
5-6 saat kalıyor öyle, sonra da dolaba ❤️
Fırınla uğraşmaya hiç gerek yok