aslisdiyebiri benim bebeğim şu an 2ay 17 günlük 2 haftada 300 gr yakın aldı,aslında normal gözüküyor ama çok hızlı kilo alırken birden ne değişti anlamadım,sütümden yana sorun yok,geceleri azalttı biraz onun için mi anlamadım,emmeyi de bi hayli kısalttı,dr yazdım bütün olarak hesaplayalım dedi,3.ay dolsun öyle konuşalım toplam kilosu iyi dedi