Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun ek gida alıyorsa tavuk suyu çorbası bizim kurtarıcımız olur hep zaten burnunu açıyorsunuz diye söylemiyorum bir de ben sıcak banyo yaptırırım mutlaka fakat bu söylediklerim tabiki evde önlem geçmezse ilerlemeden doktora götürmek en mantıklısı.