Oğlum 3 günde 1 kaka yapmaya başladı bir önceki kakası açık yeşildi kötü kokuluydu çokta üzerine gitmedim ama bugün yine yaptı kötü kokulu koyu yeşil ve pütürlü değildi anne sütü + mama alıyor doktora mesaj attım cevap gelene kadar merak ettim başına gelen var mı diye çok korkuyorum ilk anneliğim