melikegunduz 2 aylık bebeğim var bebeğim Kuru Kuru ara ara öksürüyor ve Ara ara hapşırıyor acaba yıkadığım kıyafetlerdeki Yumoş kokusu mu Ona rahatsızlık veriyor yoksa içeride doğalgazdan yana kuruluk olduğu için mi o şekilde bir türlü anlam veremedim üşüyor gibi düşünerekten evin derecesi 26 derece çocuğun bulunması gerektiği noktadan daha fazla neden hapşurduğunu sürdüğünde bir türlü anlam veremiyorum yardımcı olur musunuz
idilgokce melikegunduz bizimki de 2 aylik ve ara ara öksürüyorda ben doktora götürdüm burnunu sık sık temizle dedi içerisinde ki sümük cigerlere gidiyor o da öksürük yapar dedi temizlemezsen bronsite çevirir dedi siz temizliyor musunuz? Gerçekten temizleyince daha az oksuruyor
sevimlicadi melikegunduz Bahar alerjisi olabilirmi bebeğiniz çünkü bu alerji tam bu gzamanlarda başlıyor ve ailede genetikte olabiliyor doktorunuza danisabilirsiniz
Woman35 Bi de evin dereceini biraz dusur cok sicakta iyi degil bebek icin burnu kurur sicaktan temizle burnunu da oyle takip et bakalim
esbur Oda derecesini düşür canım. Sıcak burnu tıkar. Buhar makinen varsa buhar ver. Göğüsune , sırtına, ayak altına udi hindi yağı sür. Bir de koyun yünü yastıkla yatır canım iyi geliyor. Ben faydasını gördüm.