Bebeğim bir yaşında sanıyorum ki ayağına cam batti. Ucunu hissettim ama çıkartamadm acile gittik acilde alçıya alındı ortopediye randevu alın denildi
Bugün hemen ortopediye gittim o da bişey gözükmedigini eğer varsa da vücudun atacağını söyledi. Yani başınıza geldi mi yardımcı olur musunuz