Merhaba, çocuğum 2 yaşında. Yürümeye başladığından beri başka çocuklara sarılmak istiyor ve çekip düşürüyor bunu oyun diye düşünüyor, neyse uyarıyorum ben her yaptığında. Bunu babaannesiyle çıktığında falan değil sadece benimle olduğunda yapıyor. Bugün dışarıdaydık sıra beklemem gerekiyordu, bir çocuk sarılmak istiyotfu neyse oynarlarken sarıldılar ben de telefonls görüşüyordum o esnada. Benimki çekerek yere düşürdü, ağladı korktu çocuk haliyle. O andaki tepkim uyarmak oluyor yapılmaz bak düşünce ağladı üzüldü vs gibi. Neyse yine sıradayız başka bir çocuk geldi büyük, onun da kolundan tutarak çekmeye çalıştı sıktırdı ceketini. O da ağladı bu defa. Yine uyardım ettim ama çok üzüldüm niye böyle yapıyor olabilir. Biliyorum geçici bir süreç davranış konusunda okumalarım var şuan ama bu kısmı nasıl halledeceğim bilemiyorum. Ona o an çok sert tepki verirsem gülüyor utanıyor da aslında ama gülüyor yani o an. Bu şekilde olup pedagog ile görüşen var mı merak ediyorum?