Benim de bebeğim şu an 4 ay 27 günlük , 2600 kilo doğdu, şu anda da 6 kilo.. Her gören ne çok zayıf diyor hatta kaynanam oklava gibi bile dedi. 3 buçuk ayından beri meme reddi yaşıyoruz. Hiçbir mamayı sevmedi, benim kızım da çok iştahsız. İlk aylar kilo alımı iyiydi ama iki aydır 400/450 gram falan ancak alıyor. Ben de kilo takıntılı bir insan değilim, sağlıklı olsun yeter diyorum ama çevreden gelen tepkilere ister istemez üzülüyorum. Neden bu kadar iştahsız kızım anlamıyorum. 5. Ay kontrolünde tahlil isteyeceğim ben de 😞