İlk bebeğim ve deneyimsizim o yüzden bu konuda tek miyim açıkcası bilmek istiyorum. Sorun şu ki, bebeğimin karnı tok, altı temiz, gazı yok çıkarıyoruz. Ona rağmen hiç bir şekilde durmuyor. Ya mama içicek yada uyuyacak arası yok başka seçenek yok. Hani biraz böyle yatırdığımda kendi kendine takılsa ama yok. Kucak istiyor desem kucakta da durmuyor. Sürekli ağlıyor. Sorun olmadığına da eminim. Acaba bütün yenidoğan bebekler mi böyle yoksa sorun bizde mi ? 😅