songul12 benim oğlum 3 kilo 500 gram doğdu doğduktan sonra ödemi gitti 3 200 e düştü sonra 1 aylıkken tam 5 kilo oldu kilo alımı çok hızlıydı şuan 3 ay 20 günlük 8 kilo olmuş 🙂 mama kullanmıyorum sadece anne sütü ama eğer sizin bebeginizin sağlığı yerinde ise gerisi onemli degl canim saglikla buyut 😊