bambammom Hanımlar kırkı çıkar çıkmaz ağdaya giden var mı sezeryandan sonra. Dikişlerim yapıştırma iyi hissediiyorum kendimi ama temizlik konusunu nasıl yapıcam bilemedim🙄
Fidanmnkl bambammom ağdamı yapıyordun epilasyon mu ben epilasyon yapıyordum swzwryandn sonra Tüy dökücü kullandım bi kaç sefer
AdaDefnemm bambammom 45 günde kuaföre gittim söyledim sezeryanli oldugumu dikkatli bir sekilde aldı sorun olmadı
Ozgearslnn bambammom 41.ci günümde gidip yaptırdım ağdamı dikkatli bi şekilde yaptı ve herhangi bir sorun olmadı.Bence yapılabilir ilk doğumumdan sonrada 45.ci günde falan gitmiştim onda da hiçbir sorun yaşamadım.
Bereninannesi_ bambammom çıkar çıkmaz gittim ilk gittiğimde dikişin üstüne yapıştırıp almadı kuaför geri kalan yerleri aldırdım ıkıncın ayda zaten bi sıkıntı olmadı
bambammom Fidanmnkl ağda yaptırdım bu zamana kadar canım. 40 kontrolünde alttan muayene edicekler. Tüy dökücü emzirdiğim için zararlı olmaz mı ki 🙄🙄
Fidanmnkl bambammom bilmiyorumki canm gerçi Tüy dökücü kullanma ya kalınlaştırıyor kökleri boşver sen ağda yap en iyisi git bi kuaföre yaptır canm