Nasıl çare buldunuz kızlar yazlık uyku tulumu falan varmı acaba üşütmesin de terletmesinde asla üstüne birşey ortturmuyo tekmeleye ite ite atıyor üstünden 6 aylık kışın kundak kullanıyorduk iyiydi bu ay sıcaktan isilik olunca bıraktık kundağı ama böylede üstü açık yatıyor tek kat giydiriyorum