Kızlar selam Geçen cumartesi bebeğimde önce boynunda ondan sonra da poposunda döküntüler çıkmaya başladı sağlık Ocağı doktoru alerji dedi damla verdi ama geçmedi çocuk doktoruna gittik şansımıza çıkmıştı raporluydu sonra kadına mesaj attım isilik de olabilir alerji de dedi nemlendirin dedi duş aldır dedi likit vazelin sürebilirsiniz dedi elimizde vardı sürdüm kıpkırmızı oldu bir daha sürmedim dün Instagram’da gördüm aynı süt alerjisi olan birisi böyleydi dün akşamdan beri süt ve süt ürünleri olan şeyler tüketmiyorum sanki biraz hafifledi tesadüf mü bilmiyorum yardımcı olabilir misiniz görsel ekledim dün de tadımlara başlamıştım yoğurt vermiştim ölücem vicdan azabından pişiğide var bu arada