Sinemkaan25102022 Merhaba ben hamileyim ilk bebeğimde sütüm 1 hafta sonra geldi çocuk sarılık oldu Doğacak bebeğim doğduğu gün 30 cc mi 30 cc den az mı mama vermeliyim sonra nasıl arttırabilirim?
aslhnkrts Sinemkaan25102022 benim bebeğim sarılıktan yatmıştı hastanede ilk hafta 30 cc sonra ki 45 vermişlerdi. Eve geldiğimde ben yine 30 cc verdim emzirdiktsm sonra yenidoğan sürecinde daha sonra yine 45 cc 50 cc 60 cc bebeğin içme durumuna göre ayarladım ben
aslhnkrts Sinemkaan25102022 yenidogdugu zaman midesi çok küçük olduğundan 30 cc den de az vermeniz lazım diye biliyorum benimde çok tecrübem yok