Şüpheli ilişkinin üstünden tam 2 hafta geçti erken gebelik testi almıştım dün ve negatif çıktı bugün test çöpün içinde gözüküyordu bi baktım silik bir çizgi daha var böyle bişey yaşayan var mı bu geçerli mi? Birdee daha önceden de şüphelendiğimde test falan yapıyordum ve ertesi gün bile hiç çizgi çıkanı görmemiştim ne diyorsunuz kızlar?