Yasminmiray10 Anneler 2 yas çölyak olan varmi nasl geçiyor surec teshis nasl konuldu acaba yardmci olurmusunz geciyormu test sonucu tam anlamadm internettn baktm doktora sonuc gostermeduk ama
hellomom Yasminmiray10 önce kandan bakılır. Antikorlar yüksekse endoskopi yapılır. Endoskopiylede doktor anlar ama biyopsi alınır ve incelenir. Biyopsiye göre net tanı konur. Eğer çölyak ise glutensiz diyete başlamak gerekir ve şu an için ömür boyu devam edilmesi hereken bir diyet. Ancak diyete başlayınca şikayetler bitiyor.
Senaa92 Yasminmiray10 bizimde 2 yaş çöluaktan şüpheleniyorlar aşırı gaz karın ağrısı oluyor çıkarınca rahatlıyor size teşhis konulduğu ne dedi sonuçlara doktorunuz