bitboylum İlk ay tadım ayı zaten. Ben kabak haşladım azıcık su ile çektim. Püre oldu. Bir çay kaşığı zeytinyağı ve yoğurt koydum. İki kaşık yedi. Daha sonra aynısını havuçla yaptım. Bugün elma deneyeceğim biraz. Elmaya pirinç unu eklesem mi kararsızım bilemiyorum 😑Benim bebeğim de iki üç çay kaşığı yiyor bence yeterli normali bu.