Ozdamar_elif 3 ay önce benim dişimde çok ağrıyordu diş hekimine gittim kanal tedavisi yapıldı dişime şimdi tekrar inanılmaz ağrı hissediyorum sadece dişimde değil ağrısı başıma vuruyor özellikle gece emzirmeye kalktığımda çok fena ağrısı dişçiye gittim tekrar başka bir dişte kanal tedavisi uygulanacak size tavsiyem ağrı kesicilerle olacak iş değil malesef bir an önce diş hekimine gidin siz sağlıklı olun ki bebeğinize daha çok verimli olun.