mockingbird33 İlk çocuğum tecrübem yok, cok huysuzdu kaç gündür bugün bi bakalım dedikte böyle görünüyordu diş mi acaba?
minikmucizemaak mockingbird33 Evet diş bence de. Kaç aylık bizimki de kaç gecedir çok huysuz calpol verip uyutuyorum
hallooo mockingbird33 rahat eder canim illa zor oluyor bazi bebeklerde..o disler degildw azilar da benimki huysuzdu
senkendinideligibiyaptinya mockingbird33 ellettirmiyor bana ağzını galiba bizimde dişleri kaşınıyor sürekli sebepsiz yere ağlıyor huysuz
senkendinideligibiyaptinya mockingbird33 kız bi bakacam şişlik kızarıklık var mı diye kıyamet kopuyor
minikmucizemaak mockingbird33 Bizimki de 4. Aydan beri kaşınıyor da yanlar da şişkinlik vardı. Bu üstleri bugün farkettim