Happymommy1 Çocuğum iki yaşında kreşe göndermek istiyorum sizce erken mi ? Gönderen var mı tecrübelerini benimle paylaşabilir mi ?
adianne Happymommy1 tek çocuk mu Şuan için çok erken size ihtiyacı var zaten sonrası onun için hep bir döngü olacak okul ev bırakın sizinle vakit geçirsin çok zorlaniyorsundur ama onun sevginize ve size çok ihtiyacı var bol bol parka çıkartın oyun evlerini götürün 🥰
AlpSol Happymommy1 ilk oğlumu 1yaş 7 aylıkken vermiştim kreşe daha doğrusu kreşin yaz okuluna , yaz okulu bitince de 2 yaş grubuna devam etti Şu an tam hastalık dönemi yaz okuluna verirseniz haziranda çabuk alışır size tavsiyem
AlpSol Happymommy1 ikinci oğlumu 2,5 yaşındayken mart ayında vermiştim kreşe , o kadar çok hastalandı ki çok pişman oldum
Melisayda Ben anaokulu öğretmeniyim 2 yaş için erken olduğunu düşünüyorum çok minikler ve gerçekten ağlamalarına dayanamıyorum. Çalışmıyorsanız siz bakın, çalışmak zorundaysanız tabiki gönderin. Oyun grupları var kısa zamanlı onlarada bir bakın isterseniz ☺
atlasinannesi2 Oğlum 2 yaş(25 aylık) Şuan oryantasyon sürecindeyiz. Haftanın 5 yarım günü göndereceğim. Bu hafta oryantasyon bitiyor artık. Biz aynı kreşimize 7 aydır oyun grubu olarak geliyorduk öğretmenleri ve arkadaşlarıyla okula geçiş yaptığı için bi sıkıntı yaşamadık. Sadece bırakırken ufak bi ağlıyor fakat içerde sakinleşiyor. Bizim için çok güzel geçiyor süreç akranlarıyla vakit geçirip paylaşmayı öğreniyorlar etkinlik yapıyorlar ekstra orman okulu doğada vakit geçiriyorlar çok memnunum
Kalimbanne Happymommy1 ben 2,5 yaşında baslatmistim konuşuyor ve tuvalet eğitimi varsa gönderebilirsiniz ama çalışmıyorsaniz zorunluluk yoksa 3 yaşından önce göndermenizi önermem. Kendini anlatabilsin.