AkdenizY Gündüz ve akşam uyuyor ama gece uykusuna 12den önce mümkün değil geçmiyor😄 Ne yapsam başaramadım illa bir düzen belirlemiş resmen öyle uyuyor,uykusu olsada 12olmadan uyuduğunu nadir gördüm.Uyuduğu zaman da nadir uyanır,sabaha kadar uyur..Çişli beze kaka yapmama durumu bizde de var.Değiştirdiğim an kaka yapıyor😄Genel olarak sakin ve güler yüzlü bir bebek maşallah.Çok ilgi istiyor sadece e o kadar da olur artık napalım😊😊Bu arada 27ağustos doğumlu kızım