Merhaba, yüzümdeki benler yıllar içinde çok çoğaldı yani 20 tane falan ben var nerdeyse ve ben bu durumdan rahatsız oluyorum artık😔benlerimi aldırmak istiyorum daha önce bununla ilgili hiç tecrübem yok aranızda bu durumu yaşayan var mı acaba? Lazerle ben aldırmak nasıl fikir? En iyi güvenli nerde yapılır? Şimdiden teşekkür ederim herkese🙏🏻🥰