defnemiraybebek minikkus85 bal hariç herşeyi yiyebilirmiş eğer çiğnerse ver ben mangal yapıldığın da kızımın eline veriyorum
simseklivekalpli minikkus85 ben köfte verdim 7 aylık dişsiz bebeme yuttu deneyin iyice ezerek küçük lokmalarla yutabilir sanırım
rayiha17 defnemiraybebek bal neden verilmez bliyo musunz. Dil kaslarını henüz gelişmediği için. Kuvvetli değildir. Gerektiğinde sertleştiremezler. Balda yapışkan bi yapıya sahip olduğu için damağa yapışır ve bebekte dilini damağından çekemez. Bu da uzun yıllar konuşamamasına sebebiyet verir.
ElifTKN rayiha17 insanları yanlış bilgilendirmeyin!!! Botulinum toksini barındırabileceği için bağırsaklar bunu tolere edemeyip çok ciddi sağlık problemlerine sebep olabiliyor. İyice araştırmanızı ve bilmediğiniz konularda konuşmamanızı öneririm.
rayiha17 ElifTKN siz farklı konuda bilgilendirme yapıyosunz ben farklı bi konuda. Üslubunuza dikkat edin!!
rayiha17 biimiyomyardimet kendinzle karıştrmayın! Okul öncesi öğretmeniym. Çocuk beslenmesinde işleniyor konular.
Aslicamm minikkus85 çiğneme konusunda kasları gelistiyse yeteri alistirmayi yaptıysa sorun olmaz çiğneyip yutabilir ama ben mangali 2 yaşındaki oğluma bile vermek istemiyorum kanserojen maddeler oluştuğu için
biimiyomyardimet rayiha17 burada da başı sıkışan okul öncesi öğretmeni oluyor zaten🤗 yazı stilinizden belli öğretmen olduğunuz evet🫠
rayiha17 biimiyomyardimet Sizi de insan olmaya davet ediyorum! yazı stili ne alaka? Saçmalamakta zirvedesiniz. Herkese herşeye yorum yapmaya mecbur hissetmekten vazgeçin artık! Bi bitmediniz!!
KorkmaYemem biimiyomyardimet ülkenin tüm eğitimci ve tıpçılari forumda toplanmış 🤣 hepsinin mesleği bunlar
lidokain DevosMom kız ben hep çocuk gelisimciyim hemde hemşireyim ama hanımefendiye katılmıyorum kısmen doğru ama en büyük sebebi botulizmdir