Sevda1665
Bende beslenmeden yana cok dertliyim sureklı doktor değıstırdım sımdı cok sukur bulduk kendımıze gore ben deneyımlerımı senınle paylasmak istiyorum.
🌸Hipp combiotic mama kullanıyoruz en iyisi oldugunu soylemıstı doktorumuz
🌸Her 3 saatte bir mama teklıf ediyorum
Ek gıdaya yenı baslamıssın suan onu doyurmaya calısma tadım sadece . İnatlaşırsan yemesi için uzun seneler yeme bozuklugu oluyor mus.
Kafa cevirdiğinde bırak kasıgı sende 😌
Kendını strese sokma yani.
🌸Meyvesuları guzel kilo yapıyor.
Elmayı suda haşla mesela elmalar yumusayana kadar , elıne elmayı verırsın parmak seklinde kesip, Suyunuda içirirsin kahvaltıda vs.
-muzlu yoğurt
-Avokado muz vs✅ güzel ara öğün seçenekleri
Sade Kefirin içine muz vs. İsteğin meyveler
Şeker ilavesiz elma pekmezi bulmuştum memleketten yogurtlarına pankeklerine ekledim sürekli.
Bir gece 10 saatlik açlık oldu bezleri kuru diye acile gitmişliğim var☺️
Doktor kulakları kızarmıs o rahatsız ediyordur dedi gercekten oyleymiş
Ve dedi ki bazen bebekler oruçlu gibi davranabılır korkma.
Özetle
iştahsızlıgının altında ne yatıyor onu bulmak lazım haa bırsey yoksa belkıde boyle yeterli geliyordur cok iştahı olmayan bir bebektir.
Kulak agrısı
Diş çıkarma
Gaz sorunları
Reflü
Allerji vs.
Polivit şurup yazdı doktor iştah için bize