Alpinannesi_B Yarım yaş yani 6. Ay önerilerinizi söyler misiniz 😊 Neler yaptınız ne gibi fotiler çektiniz 🥰 maksat ufacıkta olsa hatıra anı kalması 😍 Bende böyle bişey yapmak istiyorum resimli olarak öneride bulunur musunuz 🥰❤️
KuzeyinAnnesi03 Alpinannesi_B kendim küçük pasta yapıp resim çekmeyi düşünüyorum süs bakıyorum duavarw asmaya bide balon almayı düşünüyorum
defnemiraybebek Alpinannesi_B kış vakti olduğu için mama sandalyesinde yaptım ama eğer sizin imkanınız varsa piknik ya da ormanlık alanda yapabilirsiniz çok hoş oluyor
ecedurucbkc Alpinannesi_B burda görmüştüm bir annemiz meyve sebzelerle süslemişti ek gıdaya da başlandığı için çok güzel olmuştu bulabilirsem atarımm
Deletedmom_116 Ben böyle yarım pasta yapmıştım kendim, kalpleri ve 6 months yazısını da kendim Kraft kağıdı alıp keserek ipe dizmiştim. Çok az maliyetle güzel bir anı olmuştu bize :)
Alpinannesi_B Deletedmom_116 ayyy maşallah güzel yaşlarınıda görmek nasip olsun ❤️ çok güzel ve mantıklı olmuş elinize sağlık ❤️