cbyhn sütten önce mayayla peynir yapacaksınız. Kalan peynir altı suyunu tekrar ocakta kaynatmanız lazım. Kesilecek ama kesilmezse limon veya sirkeyle tekrar kestirebilirsiniz.
Sakın sütü kestirip lor sanılan süt kesiğini yapmayın. Süt kesiği direk süt olduğu için 1 yaşa kadar yasak.
Yoğurttan da yapılıyor ama yapmadığım için yapan biri net bilgi verirse daha iyi olur. Eksik anlatmak istemem