Salı günü fark ettim sol baş parmağında enfeksiyon olduğunu akşam doktora götürdük antibiyotik ve krem verdi. İlacı asla içiremiyorum zaten zorla versem de kusuyor, kremi sürüyorum. 15 aylık kızım. Tekrarlar vs diye çok duydum o yüzden çok korkuyorum, canı yanıyor çünkü bir şey de yapamıyorum. Daha önce hiç başına gelen var mı?