lolide Alerjik bir bebeğim var hatta 2tane birinin süt ürünleri alerjisi var 4ay ful öksürdü sürekli doktora gittik bu yüzden 3aylıkken 2gün hastanede yattık sebebi alerjiymiş korkmayın toz,polen,güneş hepsi tetikliyor olabilr büyük oğlumda asla hasta olmaz bunlar tetikliyor 1ay balgamlı öksürük yaşıyor.Hatta alerjik bir anneyim bende o şekildeyim hasta değilse alerjiden öksürüyorsa korkma dedi doktor..Dışarıya da çıkar bağışıklığı güçlensin ilaçlarla hemen düzeliyor.Burnunu her tıkandıgında açın ama her tıkandıgında