Noname987 ben yapıyorum hep oğlum bayılıyor zeytinyağında piyazlık doğranmış soğanları kavuruyorum sonra soğanları alıyorum aynı tencereye çanak enginarı koyuyorum soğanları çanaklara bölüştürüp biraz su ekleyip pişmeye bırakıyorum harika oluyor biz de oğlum da çok severek yiyoruz