Hirosannesi Kizlar 22 günlük kızım var e nabiza düşmedi bı turlu hastaneye de gidip geliyoruz tahlilleri sonuclari girişi de var yani internette anne baba karşılıklı onaylayacaklar yazıyor da bizde onay verecek bişey bile çıkmıyor nasıl yapabilirim
KuzeyinAnnesi03 Hirosannesi bilmiyorum üste çıksın oğlum doğar doğmaz hastanede düşmüştü sisteme eşimde bende görebiliyoruz
Elifkskll Hirosannesi benimde gözükmüyordu ayarlardan yapmıştım nasıl yaptım inan hatırlamıyorum YouTube anlatıyordu galiba
Zynp35 Hirosannesi merhaba sanırım eşiniz kendi hesabından Bi ayar var size izin vermesi gerekiyor gibi Bi ararlar var öyle yaomistim bnde uzun zaman oldu ama esinde gözükür mutlaka onun size açması mi ne gerekiyor
Elifkskll Hirosannesi haa şimdi aklıma geldi girip baktım. E nabiza girince soldaki üç çizgiye tıkla güvenlik yazısına girince üstte sağda paylasimlarim var oraya girince en altta çocuklarımı göremiyorum yazısı var ona tıkla bekle guncelliyor
SeverusSnape Hirosannesi e-nabiza girince sol üst köşede çıkıyor aslında. İlk başta bende de gözükmüyordu, kendim ekledim. İnternetten nasıl ekleneceğini bulabilirsiniz.
bakkalemzigi Hirosannesi hem siz e nabızınızdan hem de eşiniz e nabızından çocuklar kısmından onaylamanız gerekiyor
Busra986532 Hirosannesi youtubeye bakıp bende öyle yapmıştım bir bak derim yapmadan çıkmıyor eşiöde bende yapmıştık